پرواز یک فرشته

روز تولد تو

1395/4/12 10:11
نویسنده : مامان
37 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز 12 تیرماه

 روزی که قرار بود تورو تو آغوش بگیرم روزی که قرار بود بعد از تحمل دردها زل بزنم تو چشمات و همه ی سختی هارو  با حضور شیرینت فراموش کنم

روزی که باید به همه زنگ میزدیم و خبر اومدنت رو میدادیم

اما حالا 12 تیر ماهه و من تو حسرت آغوش گرفتنت

الان باید توی بغلم بودی  نه زیر  یک مشت خاک ...

میدونی عزیزدلم

هم دلم غم داره هم میگم حتمن صلاح خدا در این بوده که تو زود بری

فقط ترسم ازینه که من مقصر باشم تو نبودنت

میترسم من با بدیهام باعث شده باشم که خدا تو رو ازم بگیره.تا اینجوری تنبیهم کنه.

وقتی اینجوری فکر میکنم میگم کاش فلان کاررو نمیکردم تا تو طفل معصومم قربانی کارهای من نمیشدی

برام دعا کن پسرم

دعا کن مامانی آروم شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)